A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Коростишівської міської ради

ЗАХИСТ ПРАВ ТА ІНТЕРЕСІВ УСІХ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ЇЇ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОРГАНІВ.

    Управління Державної служби якості освіти у Житомирській області (далі – управління Служби) стоїть на варті захисту прав громадян у сфері освіти, зокрема з питань забезпечення якості освіти на території Житомирської області та в межах визначених повноважень здійснює розгляд звернень громадян з питань, що належать до її компетенції.

   Управління Служби реагує на порушення прав учасників освітнього процесу, на інші питання щодо порушення вимог законодавства про освіту та надає кваліфіковану відповідь на звернення з рекомендаціями для подальшого розв’язання проблемного питання. Розгляд звернень учасників освітнього процесу (здобувачів освіти (у разі досягнення ними повноліття), батьків здобувачів освіти (учнів, вихованців), педагогічних працівників та інших учасників освітнього процесу) здійснюється у визначеному законодавством порядку та у встановлені терміни.

    Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне); можуть бути усними чи письмовими. Усне звернення викладається заявником на особистому прийомі або за допомогою телефонної «гарячої лінії»  за номером +38(093) 869 24 19. Письмові звернення можуть передаватися заявниками до управління Служби особисто або направлятися  на електронну адресу zhytomyr@sqe.gov.ua

     поштову адресу: управління Державної служби якості освіти у Житомирській області, майдан ім. С. П. Корольова, 3/14, м. Житомир, 10014 !!! Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у письмовому зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.

   Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями. Крім того, працівники управління Служби надають роз’яснення, практичну й консультаційну допомогу через різні канали комунікації (телефоном, електронною поштою, через офіційну сторінку в соцмережі Фейсбук). Управління Державної служби якості освіти у Житомирській області відкрите до спілкування та співпраці й готове надавати допомогу учасникам освітнього процесу. Більше новин на офіційній сторінці управління Державної служби якості освіти у Житомирській області https://www.facebook.com/sqe.zhytomyr

  

Вхід для адміністратора